Company has verified representatives
Submit review ›
Advanced
search
loading...
More Less

Dear Customer, Thank you for raising this issue with.us. We have successfully located your account in our system. Your case seems to be quite unusual and complicated, since you have already been using our services in the past, and we've issued refunds to you as well back then. Nevertheless, we are determined to help you with this issue, and we can consider some kind of recompensation for you. If you'd like to talk to us about it,... Read more

Was this review helpful? 0 0

Dear Nicolle, Thank your for raising the issue with us. I can see in the system, that you have also already contacted our support team, and the refund has alredy been issued back to your credit card. Let me explain what happened. We tried to make it very clear during the registration, that the service is paid, and therefore offers a free trial to allow our customers to check out the product for several days. We have even placed a pop-up before... Read more

Was this review helpful? 1 1

Dear Customer, Our system is designed to avoid and block any unauthorised transaction and we try our best not to accept any fraudulent charges. We would like to investigate the case and resolve your issue as soon as possible. Unfortunatelly We did not find any account with the data provided in your complaint. Please do not hesitate to contact us with any channel convenient to you. We are available 24/7, through a toll-free phone line in the US,... Read more

Was this review helpful? 0 0
Videostripe 's reply to:

Dear Customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription at the cost of 39.99 EUR. This is stated on the registration page and further explained in our terms & conditions: https://videostripe.com/terms-of-use?locale=en If you have not been... Read more

Was this review helpful? 0 0

Hello, We have found an account registered under your partner's email as you were informed during your chat with our agent. That account was active and that's the reason of the charge you have been receiving as explained on terms & conditions that every new customer must read and accept upon the registration process. Our agent has canceled the account and also has requested a refund for the last 2 charges as you were explained and you... Read more

Was this review helpful? 0 0

Dear customer, Since your case it's really peculiar, we have decided to contact you via email. Please check your inbox/spam folder, we have sent you an email asking you some data to solve this issue as soon as possible. If You have any questions please, do not hesitate to contact us any time. Kind regards, VideoStripe Team. Read more

Was this review helpful? 0 0

Dear Customer, I can see that you registered for the service Videostripe.com under the email starlamyriee@xxxx.xxx and this account was not canceled and that’s why you have been charged. We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription at the cost of... Read more

Was this review helpful? 0 0
Videostripe 's reply to:

100% FULL

Dear customer, In order to increase the safety and security of every customer who uses our services, Videostripe may post one or multiple verification charges to your credit or debit card, with a variable amount between 0.50 USD and 2.00 USD. This amount will be refunded automatically within few days. It was stated on the registration page and further explained on the terms & conditions: https://videostripe.com/terms-of-use?locale=en Please... Read more

Was this review helpful? 0 0
Videostripe 's reply to:

Resolved

Dear customer, I can see that you have already talked with one of our agents and he has already sent your refund request to our financial department. You can expect your money back within 5 up to 10 business days. We would like to ask you why didn't you contact our customer support when you have problems with your cancellation? We are available 24/7 so you can reach us at any time at the website www.videostripe.com Would you be kind enough... Read more

Was this review helpful? 0 0

Dear customer, I can see that you registered for the service Videostripe.com on 26-06-2016 under your email address kyliegilbert5324@XXXXX.XXX We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription at the cost of 49.99 USD. This is stated on the... Read more

Was this review helpful? 0 0

Had an experience with Videostripe?

Did not find what you were looking for?
 
×
You are reading about Videostripe.
Filing a new complaint about
×