filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Show

Videostripe - Taking money without permission

I sign up for videostripe a month ago, but i never used even I can't sign in my account as well. And then when i check my account, the video stripe was charge me $65.66 without my permission. So can you refund my money?! And don't take my money again in the future. And please delete my account because i don't need even I can't log in as well. Thankyou
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
#1260162
Reply to reviews
Show

Videostripe - Taking money without permission

I sign up for videostripe a month ago, but i never used even I can't sign in my account as well. And then when i check my account, the video stripe was charge me $65.66 without my permission. So can you refund my money?! And don't take my money again in the future. And please delete my account because i don't need even I can't log in as well. Thankyou
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
#1260161
Reply to reviews
I'd never even heard of videostripe before today. They somehow took money from my account, which was all my money i had left for groceries. I called the bank cancelled my card and reported it. Turns out they had been trying to take money out of my account for months,...
Read more
Anonymous
Carl

How much did they receive from your account ? Advice : always keep some cash in the basement ; what you really can't afford is to be caught with no supplies, no access to what...

#1237134
Reply to reviews
I discovered to my horror that daughter was being charged 49.99 a month fo Videostripe - a service that she did not sign up for nor does she ever remember hearing about it. When she called customer service they said they would refund her for 4 months but refused to...
Read more
Anonymous
Eunike

I sign up for videostripe a month ago, but i never used even I can't sign in my account as well. And then when i check my account, the video stripe was charge me $65.66 withou...

1.0
I didn't like
  • Completely unauthorized charges
#1225371
Reply to reviews
Show

Videostripe - Terrible!

Keot getting disconected! Finally got issue resolved.
#1214744
Reply to reviews
Videostripe - Give back my money
I’m just a student and my parents are just a farmer. The money on my account are for my tuition fees and I was shocked when the machine told I don’t have enough balance. Upon checking on my account there waw money sending to videostripe com costing Php 3,256.73 last...
Read more
1.0
#1213901
Reply to reviews
Dear Customer, Your account was canceled on 08-03-2018, same day you've posted your complaint. You should have received an e-mail confirming the cancelation. We would like to ask you why didn't you contact our customer support? We are available 24/7 so you...
Read more
#1205589
Reply to reviews
Dear customer, I can see that you registered for the service Videostripe.com under the email teed587@XXX.XXX. The same email you have used to post this complaint. We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not...
Read more
1.0
#1174438
Reply to reviews
Dear customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription at...
Read more
#1172329
Reply to reviews

Contact Videostripe

Mailing Address:
1221 Brickell Ave STE 900
Miami, Florida 33131-3800
United States
Phone:
(800) 519-4199
More

Dear Customer, With the information provided we found an account which is active. To this account we have not found a request for a refund from you. Could you please send us the confirmation of cancellation and refund that you must have received once we issued the...
Read more
#1152375
Reply to reviews