filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Dear Customer, Your account was canceled on 08-03-2018, same day you've posted your complaint. You should have received an e-mail confirming the cancelation. We would like to ask you why didn't you contact our customer support? We are available 24/7 so you...
Read more
#1205589
Reply to reviews
Dear customer, I can see that you registered for the service Videostripe.com under the email teed587@XXX.XXX. The same email you have used to post this complaint. We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not...
Read more
1.0
#1174438
Reply to reviews
Dear customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription at...
Read more
#1172329
Reply to reviews

Dear Customer, With the information provided we found an account which is active. To this account we have not found a request for a refund from you. Could you please send us the confirmation of cancellation and refund that you must have received once we issued the...
Read more
#1152375
Reply to reviews
Dear customer, We are sorry to hear that you are not happy with the service. Could you please explain us how you did go through the cancellation? So we can investigate what went wrong. In the meantime, I have forwarded your request to our financial department. You can...
Read more
1.0
#1149333
Reply to reviews
Dear Customer, As we can see you already contacted with our suppot by LiveChat on the date 07-12-2017. Your account has already been cancelled and our support agent has already sent a refund request to our financial department. Confirmation of the cancellation and...
Read more
1.0
#1144065
Reply to reviews
Videostripe - Unauthorised charge
Dear Customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription. This...
Read more
1.0
#1138236
Reply to reviews
Dear customer, We have just cancelled your account. All your details should be deleted from our systems within 24 hours and you will not be charged in the future. We would like to ask you why didn't you contact our customer support? We are available 24/7 so you can...
Read more
#1136595
Reply to reviews
Videostripe - I'm on a fixed income and didn't sign up for anything and
Dear Customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription. This...
Read more
#1135836
Reply to reviews
Dear Customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription at the...
Read more
1.9
#1132228
Reply to reviews