Product: Videostripe Free Trial Clear all filters (55 of 55 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Videostripe's reply to:

Dear customer, Linked to the emails provided we have only found an account which has been canceled on the date 10-September-2017 which only charges are the verification fee which is automatically refunded within few days. As you can find on our Terms of user, in order...
Read more
Product
Videostripe Free Trial
#1098743
Videostripe's reply to:

Dear customer, We cannot find anything registered under the email provided on this review irishnadae@xxx.xxx Please contact with our customer support as soon as possible. We will need you to provide us with another email that you might have used for the registration or...
Read more
Product
Videostripe Free Trial
#1096225
Videostripe's reply to:

Dear Devon, As we can see you've signed up on July 31th​ and the charge from our side has been made on 8th of August, so one day after the end of the free trial. If you do not cancel the account before the end of the free trial it becomes Premium automatically. It...
Read more
Product
Videostripe Free Trial
#1085426
Videostripe's reply to:

Resolved

Videostripe - Unauthorized charge
Videostripe - Unauthorized charge
Dear customer, We are sorry to hear that you are not happy with the service. I have forwarded your request to our financial department. You can expect the money back usually within 7 up to 10 business days. You have mentioned that your card has been canceled. In this...
Read more
Product
Videostripe Free Trial
I didn't like
  • No notification of subscription
  • Videostripe
  • Dishonesty
#1074874
Dear customer, As i can see on our data base you have already talked today April 10th 2017 with one of our agents and she has canceled your account and she has requested a refund. You can find confirmation of the refund on your inbox. You have mentioned that within...
Read more
Product
Videostripe Free Trial
I didn't like
  • Unauthorised deduction from my account
#1031913
On the 4th of February 2017 I signed up for the seven day free trial for Videostripe with the hope to live stream a boxing match which turned out it was unavailable to them. On 5th of February I cancelled my subscription clearly with in the seven day free trial as per...
Read more
Product
Videostripe Free Trial
#1007719
Through another web service I was using, I learned of Videostripe's free trial offer.Seeing the advertisement included some great movie titles and the promise of high-quality streaming, I wanted to give it a try. I was familiar with other services like this and...
Read more
Gillritchie
Gillritchie

I'm furious, the same thing had happened with me, turns out they've been taking my money for 3 years for an account my 10 year old set up, never used, account never verified r...

Product
Videostripe Free Trial
I didn't like
  • How they scammed me
#1003972
Videostripe's reply to:

Dear customer, Could you please provide us with the email you registered with? We need to check on our data base the charges you have mentioned and unfortunately there is not account under the email used to submit this post. We would like to ask you why didn't you...
Read more
Product
Videostripe Free Trial
#981244
Videostripe's reply to:

Dear Customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription at the...
Read more
Product
Videostripe Free Trial
#977489
Videostripe's reply to:

Dear customer, Your free trial expired on the date 11-11-2016 and you have been charged on the date 12-11-2016. This account was canceled one day after the charged and you will not be charged anymore in the future. Do you remember the name of the agent who canceled...
Read more
Product
Videostripe Free Trial
#954318