Manufacturer: Videostripe Category: Free Trials Clear all filters (7 of 7 reviews match)
filters
manufacturer:
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
category:
Videostripe's reply to:

Dear customer, I can see on our data base that you have called last night to our customer support and your account was canceled and a refund request has been sent to our financial department. Also, we have been checking and we can't find any contact from you before and the phone number you have mentioned doesn't belong to Videostripe.com. Our phone number, that you can find on our support page, is 00 1 800 519 4199. You can expect your...
Read more
#989578
Videostripe's reply to:

Dear customer, We have been checking your case and your conversation with our agent. First of all we want to apologize for the misunderstanding. What our agent meant is that we needed some sort of confirmation or proof that the account was canceled on time as you have mentioned and the charge was made after the cancellation. Since we usually don't make refunds, we need the confirmation of cancellation email that is sent after the...
Read more
#987156
Videostripe's reply to:

Dear Customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription at the cost of 49.99 USD. This is stated on the registration page and further explained in our terms & conditions: https://videostripe.com/terms-of-use?locale=en As i can see, you have...
Read more
Dear customer, As i can see, one of our agent have just canceled your account and a refund request has been sent to our financial department. You can expect the money back usually within 7 up to 10 business days. We are sorry to hear that your cancellation didn't go through and you have been charged. Your subscription is now canceled and you will not be charged anymore in the future. Would you kindly please mark this post as solved once you...
Read more
I didn't like
  • How they scammed me
#968542
Videostripe's reply to:

Resolved

Dear customer, I can see that you have already talked with one of our agents and he has already sent your refund request to our financial department. You can expect your money back within 5 up to 10 business days. We would like to ask you why didn't you contact our customer support when you have problems with your cancellation? We are available 24/7 so you can reach us at any time at the website www.videostripe.com Would you be kind enough...
Read more
I didn't like
  • Outrages charges
  • Did not let me cancel free trial
  • No customer service reply
Videostripe's reply to:

Hello! In order to increase the safety and security of every customer who uses our services, Videostripe may post one or multiple verification charges to your credit or debit card, with a variable amount between 0.50 EUR and 2.00 EUR. This amount will be refunded automatically within few days. It was stated on the registration page and further explained on the terms & conditions. As i can see, you have already contacted to our customer support...
Read more
Dear Customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription at the cost of 49.99 USD. This is stated on the registration page and further explained in our terms & conditions. We are sorry to hear that you are not happy with the service. I have...
Read more