Manufacturer: Videostripe Category: Subscriptions Clear all filters (15 of 15 reviews match)
filters
manufacturer:
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
category:
Videostripe's reply to:

Videostripe - Charged after i cancelled
Dear customer, We have received your email and we are looking forward to hear from you to solve this issue as soon as possible. Please check your inbox/spam folder. Could you kindly please mark this post as resolved once this issue has been solved? Kind regards,...
Read more
Product
Videostripe Subscription
#1030986
Videostripe's reply to:

Dear customer, We cannot find anything registered under the email used to post this review. Please contact with our customer support on the website www.videostripe.com. You can find our livechat and we will be glad to help you. You can also provide us via Pissed...
Read more
Product
Videostripe Subscription
I didn't like
  • Long wait for refund
#1009739
I cancelled my subscription within 7 day trial period and finds deducted afterwards
Read more
Product
Videostripe Subscription
#1006688
Videostripe's reply to:

Hello, We have been checking on our data base and unfortunately we didn't find any cancellation request connected to your email address previous to 08th May 2016 when you contacted us by chat and phone call. Also we have found that the account is not being used so...
Read more
Product
Videostripe Subscription
#843917
Videostripe's reply to:

Hello, If you have been charged, means there is an active account on our website connected to your card. We have checked the email lucaslouisritlov@xxx.xxx but there is not registration made under this email. Do you remember the email you used for the registration you...
Read more
Product
Videostripe Subscription
#841850
Videostripe's reply to:

100% full

Videostripe - Videosripe.com Billed me on my credit card
Hello, I can see that you registered for the service Videostripe.com on the date 21-03-2016. You were signed up with your email aisa10rvr@XXXX.XXX. For this reason your credit card was charged. Now your account is cancelled and you will not be charged anymore in the...
Read more
Product
Videostripe Subscription
I didn't like
  • Fraudulent charge
  • Unauthorised transaction
  • Never heard of the company
#836262
Videostripe's reply to:

Hello, You registered an account under your email jacobpetersen213@yahoo.com on the date 30-03-2016 and you didn't cancel it within the trial and that's why you have been charged. We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free...
Read more
Product
Videostripe Subscription
I didn't like
  • Waking up and finding money missing from my account
#825365
Videostripe's reply to:

Dear Customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription at the...
Read more
Product
Videostripe Subscription
I didn't like
  • Unauthorised payment
#809952
Videostripe's reply to:

Resolved

Hello! I can confirm the refund was already sent on 29-02-2016. Within 5 up to 10 business days is the usual time for a refund to be seen on your account because it's an international transaction. As the card will be changed, please inform your Bank that you are...
Read more
Product
Videostripe Subscription
I didn't like
  • How unfair this is
  • Unauthorised payment
#799689
Videostripe's reply to:

In order to increase the safety and security of every customer who uses our services, the system may post one or multiple verification charges to your credit or debit card, with a variable amount between 0.50 USD and 2.00 USD. This amount will be refunded automatically...
Read more
Product
Videostripe Subscription
#764113